Blog 0: Nog één nachtje - Reisverslag uit Emmen, Nederland van Linda Koster - WaarBenJij.nu Blog 0: Nog één nachtje - Reisverslag uit Emmen, Nederland van Linda Koster - WaarBenJij.nu

Blog 0: Nog één nachtje

Blijf op de hoogte en volg Linda

15 Februari 2017 | Nederland, Emmen

De dag die je wist dat zou komen...

Morgen om 11:20 uur vlieg ik samen met vijftien andere meiden naar Paramaribo, Suriname! De komende vier maanden zullen wij hier gaan doorbrengen.
Het voelt op dit moment best onwerkelijk dat ik er morgenavond al zit. Nu nog in het koude Nederland, over 24 uur in de tropische warmte.

Ik ben ontzettend benieuwd naar wat ik allemaal ga zien en ervaren. Er staan in ieder geval al een drie daagse trip naar het binnenland en een weekje vakantie in Rio de Janeiro te wachten!

Naast het genieten van het lekkere klimaat, de prachtige natuur en de leuke activiteiten ga ik niet alleen voor mijn plezier naar Suriname. Er moet hard gewerkt worden aan een project. Wat voor project dit is, is echter nog wat onduidelijk. Het zal in ieder geval te maken hebben met het geven van lessen over dementie en het geven van EHBO cursussen. Maar meer dan dat weet ik op dit moment nog niet. Ik ben dus zeer benieuwd wat ik de komende maanden ga doen!

Eens in de twee weken zal ik een blog gaan schrijven over wat ik allemaal meemaak. Pin mij er echter niet op vast, want zoals het in Suriname de normale gang van zaken is, kan het soms wat langer duren!
Als je mij wilt volgen, dan kan dat! Wanneer ik een blog heb geschreven verschijnt de link automatisch op Facebook. Heb je geen Facebook? Niet getreurd! Als het goed is kun je op deze pagina een e-mailadres achterlaten in de maillinglist zodat je een notificatie krijgt als er een nieuwe blog te lezen valt.

Nog één nachtje slapen en dan is het zover. Ik heb er onwijs veel zin in!

See you on the other side!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Actief sinds 13 Feb. 2017
Verslag gelezen: 383
Totaal aantal bezoekers 104675

Voorgaande reizen:

16 Februari 2017 - 15 Juni 2017

Suriname

Landen bezocht: